maandag 14 juli 2008

toke-toke-toke-tok

Gisteren hadden wij voor Sarita de rust- en eet-tijden wat meer gerespecteerd en wij hadden haar afgelopen nacht in een slaapzak gestopt. Als resultaat...deze nacht had Sarita goed geslapen. Ze was wakker rond 6h15 zonder 's nachts te huilen. Super!
Deze ochtend reed ze met het blauwe stoffen paardje om haar heen en deed ze 'toke-toke-toke-tok'. Heel grappig om te zien.
Ernstige lectuur?...
...Neen toch niet.
Gaan shoppen. Milan (rechts) ligt te slapen.
Serena aan't stuur
Wij begonnen al ongerust te zijn want na 3 dagen was de pamper nog steeds ongevuld...je weet wel. Overdag kwamen een paar fax-berichten binnen (prot-prot-prot)...en deze namiddag was het zover. Oef.
Gisteren is er een nieuw Belgisch koppel gearriveerd, Kati & Peter. Wij zijn met hen naar ons stam-café getrokken.




Nijntje kijken vanuit bad

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Die foto in de buggy is echt super! Ze ziet er helemaal relax uit jullie dochter, alleen geluk te izen op jullie snoetjes.

Marina en co

Anoniem zei

Dag Klara en Geert,

We lezen en zien dat jullie Sarita bij je hebben. Joepie! We wensen jullie veel geluk samen en geniet van deze intense momenten. Er zullen er nog vele volgen!

Groetjes en tot binnenkort,
Liesbeth en Wim

Anoniem zei

Klara en Geert,
van Griet vernam ik het goede nieuws en ben ik dus maar eens gaan rondneuzen op jullie blog. Dat Sarita snel openbloeide toen ze bij jullie kwam, hoefde je niet te schrijven. Je leest het in haar pretoogjes! Wat een ontroerende foto's. Ik ben echt superblij voor jullie. Geniet er heel erg van en heel veel geluk met elkaar.
Lieve Herremans en co

Anoniem zei

Hallo Klara en Geert,

Wat een openbloeing. Die tintelende oogjes van Sarita stralen van geluk. We vinden het superfijn dat jullie eindelijk jullie doel hebben bereikt. Hopelijk tot binnenkort.
Véro, Hechmi, Yousri & Firaz

Anoniem zei

Wat een mooie foto met dat Nijntje boekje. Jullie maken een fijn kindje geweldig gelukkig en zij jullie ook. Jullie horen bij elkaar. Dat zie je zo!!

Véro

Unknown zei

Hey supergezinnetje!!

Onbeschrijfelijk prachtig om jullie verhaal te volgen en te genieten van de foto's. Om gooosebumps van te krijgen ;-) Ben écht super content voor jullie!! Zo ben ik er nu ook van overtuigd dat er voor iedereen geluk is weggelegd, ook al moet je er dan soms "even" op wachten.

Ik heb gisteren een klant gehad in de cursus met de naam Darko. Moest ik toch wel ni voortdurend aan een zwart, zot, rondspringend beest denken zeker ;-)

En Geert, hou Sarita maar in de gaten want ik zie ze al lonken naar je glas bier ;-)

Geniet ervan en zet maar veel fotokes op de site!!

An & Johan

Anoniem zei

Aaah, ik zit hier weer met de tranen in mijn ogen :-) zo schoon.
En ehh... even een kleine correctie, dat blauwe paardje is wel een girafje hééé, ons Febe noemt het Raffi :) maar Klaraatje, jij mag er gerust jujuke of zo tegen zeggen zenne hihihihihi
snorry, graptje
xxxx
Tot heeel gauw
Claudia